music4you
type="application/x-oleobject">
Bitte macht n Eintrag wenn ihr alles angschaut habt....Ich würd mich freun....=) Hab euch lieb

  Startseite
    Ma News...lol
  Über...
  Archiv
  Joni...=)
  Elle =)
  Vere und Sandi
  Lisa und Betti
  Dr Grimm
  Jacky....
  Drei friends...
  Tess
  Freunde ABC
  Liebesgesetz
  Bauwaga
  Musik....=)
  Alkohol =)
  Mei Family
  IcH...=)
  Lebenslauf
  Fußball
  Pics.....=)
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   Bauwagapage
   Ellwanga live...=)
   steffen sei hp =)
   Christoph sei hp!! =)
   Tess ihr hp!!
   ela ihr hp
   mc =)) sei hp
   grimm sei hp
   schneider sei hp



Danke für n Eintrag. I hoff euch hats gfalln......=))

http://myblog.de/tischweinchen

Gratis bloggen bei
myblog.de





Sohalt.....

Hey ihr......
Ja also mir isch grad soooooooo langweilig und i wois echt net was i macha soll. Und heut middag erst Recht net. Weil unser erschde Manschaft hot Spielfrei......erst nächst Woch hen se gega Neunheim a Spiel....des wird lustig. Ja und Hausi hab i au scho alles gmacht...
I wois echt net was i macha soll. Die ledschde Woch war ja au mol geil. Mir hen ja Montag und Dienstag koi Schul ket und am Freitag hot d ganze St. Gertrudis koi Schul ket....des isch geil gwesa... Mei sis und i sen dann an d EBR alle bsucha ganga. Des hot voll Spaß gmacht. Aber i will nur mol oins saga die Frau Neubert oder wie die heißt die isch ja au mol volle komisch......und ihr sagat no die isch voll cool drauf. Naja a Oma halt wie ihr sagat. Ja als erstes sin mr zum Matze und dene und dann drnoch zum Manu, aber der hot ja erst mol Angst ket vor mir und wollt net rauskomma gell Paddy^^....Naja, auf jeden Fall wars volle geil.......Und die verarschat die Lehrer so übelst geil......Und dene ihr schul isch sowieso geil. Do rennt jeder während dr stund i-wo no und darf des au no. Mir dädat des garnet dürfa...aber i find die Schul isch mega hammers fett. Echt.......Ja mir fällt grad garnix ei echt...was soll i no saga. Ja leider darf i grad net kicka weil i ja krank bin, aber heut hätt mr a Spiel gega Hofherrnweiler ket und i hab net mitsiela dürfa i wois no net mol wie se gspielt hen.......=( I den die hen gwonna, was sonst. Aber nächst Woch kick i wieder mit. Isch mir dann scheißegal i hab jetzt scho zwoi Wocha nemme kickt. Des kann ja net sei......Und im Training war i nur zum mich Entschuldiga.....I vermiss ds kicka volle echt hey......Naja jetzt wois i echt nix mehr und jetzt isch au im ICQ wieder mehr los. Dann geh i mol do nei.........Also bybye dann mal......Hab euch alle volle lieb.......*big kizz* an alle wo i kenn..........Greet euer Tina
8.10.06 13:25
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung